Welkom op het circuit ontmoet de NSF250r
 
Honda NSF250r
 
Modelnaam NSF250R
Modeltype MR03
Totale lengte × breedte × hoogte(m) 1,809×0,560×1,037
Wielbasis(m) 1.219
Grondspeling(m) 0,107
Zithoogte(m) 0,729
Naloop(graden) 22°36"
Rijgewicht(kg) 84
Tankinhoud(l) 11
Motortype Vloeistofgekoelde 4-kleps DOHC met één cylinder
Cilinderinhoud(cm3) 249,3

Boring x slag (mm)

78.0×52.2

Max. vermogen(kW/tpm)

35.5/13.000

Max. koppel(N・m/tpm)

28.0/10.500

Oliecapaciteit (motor/transmissie) (l)

1,27/0,55

Transmissie

Type

Constant mesh

Overbrengverhouding

1

1,875

 

2

1,524

 

3

1,304

 

4

1,167

 

5

1,077

 

6

1,000

Overbrenging

Primair

2,952

 

Secondair

2,333

Luchtinlaat

IACV

Carburatie

PGM-FI

Onsteking

Full-transistor

Koppeling

Natte platenkoppeling

Smeringstype

Semi-Dry Sump

Band

Voor

90/580R17

 

Achter

120/600R17

Velg

Voor

2.50-17

 

Achter

3.50-17

Remmen

Voor

Type

Hydraulisch bediende remschijven

 

 

Diameter

φ296

 

Achter

Type

Hydraulisch bediende remschijven

 

 

Diameter

φ186

Vering

Voor

Omgekeerde telescoopvork

 

Achter

Pro-link veringsysteem

Frame type

Aluminum twin tub


 

Motor walid Soppe Red Bull Rookies Cup

KTM RC 250 R Red Bull MotoGP Rookies Machine

walid RBR 2017 motor.jpg

ROOKIES CUP KTM RC 250 R ROOKIES | TECHNICAL DETAILS:
ENGINE: Single cylinder, liquid cooled / 4-stroke / DOHC
DISPLACEMENT: 249,5 ccm /
BORE X STROKE: 81 x 48,5 mm
PERFORMANCE: min. 37 kW at 13.000 rpm
ENGINE SPEED: max. 13.500 rpm
FRONT SUSPENSION: WP / DM 45 mm, RCMA3548
REAR SUSPENSION: WP / BAVP 4618, adjustable length, hydraulic preload
FRONT BRAKE: Brembo Radial calliper, 290 mm single disc
REAR BRAKE: Formula brake system, 190mm disc
RIMS FRONT/REAR: OZ Forged Aluminium 2,5 x 17 / 3,5 x 17
TIRES FRONT/REAR: Dunlop 95/70-17 / 115/70-17
EXHAUST SYSTEM: Akrapovic Full Titanium GP EVO6 Twin Megaphone System (max. 115 dB)
FRAME: Tubular steel with adjustable headstock and swing arm pivot
DRY WEIGHT: approx. 80,5 kg
TANK CAPACITY: approx. 11 litres
GENES: GP125 - geometry, ergonomics, aerodynamic, components 
MotoGP Motor - Cylinder head and throttle body layout 
RC8 R SBK- electronics, frame knowhow, material/machining 
MX - lubrication system, gear box, clutch, kinematics valve train
TECHNOLOGIES: WP Suspension 
WP Radiator: Water radiator + oil-water heat exchanger 
WP Components: Frame manufacturing
KTM TECHNOLOGIES: Kiska - Industrial Design 
Pankl - Racing Systems 
Wethje - Plastic Technology